Pages - Menu

mandag den 13. december 2010

Hæklede rangler


Så har jeg lavet rangler til min svigerinde. Jeg tror dog muligvis det ender med at hun ikke får dem alle, men at jeg gemmer nogle til næste gang der skal gives gaver. Æblet og pæren er med en opskrift fra bogen Tasty Crochet, men hvor jeg har udvidet med antal omgange. Bananen er en idé fra Kaptajn Biff, som i en periode solgte den her. Jeg er desværre ikke stødt på den længe, men hun sælger mange andre søde rangler. Under alle omstændigheder var det vigtigt for mig at den blev hæklet i økologisk garn, så jeg måtte selv i gang med arbejdet. Desværre er gult, økologisk garn temmelig karrygult, så jeg er ikke helt tilfreds med resultatet.

2 kommentarer:

  1. Hei, så fine frukter! Jeg kan dessverre ikke skryte på meg å ha funnet opp bananoppskriften. Jeg har også sluttet å selge den i eplabutikken fordi den ikke var tillat for salg, fant jeg ut av. Hvis du er medlem av ravelry kan du se oppskriften her http://www.ravelry.com/patterns/library/amigurumi-banana

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha':-) Jeg vil da lige finde opskriften på ravelry til en anden gang.

    SvarSlet