Pages - Menu

mandag den 8. august 2011

Garn



Jeg har tidligere sværget til SISU garn til mine små figurer, da det er rart at arbejde med og findes i mange farver. Efter min ynglingshæklenål er blevet væk i flytterodet, og jeg samtidig er blevet bidt af at hækle babyting, er jeg gået over til Eco Baby Uld. Farverne er vildt lækre og det er dejligt at arbejde med. Der er desværre ikke så meget garn på en nøgle.

De nyeste ting er derfor alle hæklet i denne type med garntykkelse 3 og hæklenål 3,5.

Håber dog stadig på at finde min hæklenål. Jeg kan huske at jeg besluttede mig for at lægge den et ekstra sikkert sted inden vi flyttede... havde været bedre om jeg havde lagt den sammen med de andre hæklenåle.

1 kommentar:

  1. Sådan er det altid! Jeg har også lagt mit gavekort på 1800 et sikkert sted, da jeg flyttede. Så sikkert så jeg fem måneder efter stadig ikke kan finde det!

    SvarSlet