Pages - Menu

søndag den 25. september 2011

Fødselsdag og kage-ups

I går havde min kæreste fødselsdag og vi havde en super dejlig dag og aften. Startede dagen med amerikanske pandekager med æblegelé fra min fars økologiske gartneri.

Derefter skulle jeg bage kage, og mente at jeg da godt kunne improvisere lidt, hvilket resulterede i en kage der løb ud over det hele og ikke blev bagt i midten. Kanten ku' spises, men jeg måtte smide resten ud.

Om aftenen fik vi hele familien på besøg og havde bestilt mad fra Den Grønne Kælder Catering, som klart kan anbefales. Her er resterne, som jeg fik til frokost i dag: Spinatlasagne, kartoffelfrikadeller, kartoffelsalat og hummus. Derudover var der også pastasalat, svamperet og tarteletter, som blev udryddet i går.

Føler mig lidt dagen-derpå agtig i dag, selvom jeg ikke fik noget alkohol.
God søndag:-)

3 kommentarer:

  1. Det lyder som en fødselsdag, jeg godt ville have været med til! Den Grønne Kælder er rigtig god, og det er faktisk alt for lang tid siden, at jeg har været der, så det var godt lige at blive mindet om, at den findes :)
    Oh ja, og tillykke med kæresten!

    SvarSlet
  2. Tak:-) Den Grønne Kælder i Pilestræde er desværre lukket, så man kan kun få catering nu - men det er det samme gode mad:-)

    SvarSlet
  3. Åh en skøn dag i havde. Håber din kæreste var glad for dagen også. Lækkert mad i fik.
    At man improvisere gør jo bare at man lærer noget nyt, enten lykkes det eller også ...... Hæ hæ du lærte noget må jeg sige.

    Kh. Lis

    SvarSlet